joi, 22 decembrie 2011

Interviu cu Diana Dumitrescu




Diana DumitrescuV-am promis multe surprize si ma tin de cuvant.
Diana Dumitrescu a fost foarte draguta sa raspunda la intrebarile mele si a iesit un interviu care mie una imi place foarte mult.


Enjoy!



Ramona: Iti mai amintesti care a fost primul roman citit?
Diana: Cred ca a fost Vrajitorul din Oz, dar nu sunt chiar foarte sigura...sau poate Micul print...Nu mai stiu exact,doar imi amintesc ca eram nerabdatoare sa termin de citit cartea si sa ma duc sa ii spun mamei ca am terminat-o. Mama, care de altfel este o impatimita a cartilor. Citeste tot ce-i pica in mana...cred ca de la ea am mostenit placerea pentru citit.


Ramona: Ce genuri de carti preferi?
Diana: Imi plac foarte mult romanele de dragoste si de comedie, dar citesc si SF sau politiste.


Ramona: Cand intri intr-o librarie, care sunt criteriile dupa care alegi o carte?
Diana: Cand intru intr-o librarie m-ai pierdut. Pot sta ore in sir fara sa ma hotarasc ce carte sa imi iau, mereu sfarsesc prin a imi cumpara mai multe. Ultima oara, saptamana trecuta mi-am cumparat trei. Eu cartile le caut dupa titlu, daca ma atrage, o iau, citesc criticile de pe spate, daca imi plac, deschid la mijlocul cartii si citesc cateva randuri, daca in continuare o am in mana, citesc ultima fraza de pe ultima pagina, daca imi place o iau. Stiu, e un mod cam ciudat, dar...e al meu. :)


Ramona: In ultimul timp au aparut tot mai multe carti cu vampiri. Ce parere ai despre ele? Iti plac?
Diana: Hmm...eu am citit cele 6 carti din Jurnalele Vampirilor,parca mai e una dar nu sunt sigura si, pe astea le-am citit pentru ca vazusem primele doua serii din serial... am fost curioasa. Sincer,le-am devorat pe primele patru,le-am citit intr-o saptamana, dar cred ca in ultimele doua carti autoarea a cam ramas in pana de idei, pentru ca mi s-au parut cam lalaite si plictisitoare. In rest, nu pot sa spun ca am fost extrem de atrasa sa imi cumpar alta serie de romane de acest gen.


Ramona: Exista vreo carte care ti-a schimbat perceptia despre viata sau despre lume?
Diana: Cred ca fiecare carte pe care am citit-o mi-a influentat putin personalitatea si astfel perceptia despre viata,lume, oameni...de aceea nici nu m-am oprit din citit si imi place foarte mult sa o fac.


Ramona: Ai alege mai degraba o carte scrisa de un autor cunoscut decat una scrisa de un debutant?
Diana: V-am spus care sunt criteriile dupa care imi aleg cartile, asa ca asta nu ar conta pentru mine. Important este sa imi placa cartea si sa nu o pot lasa din mana.


Ramona: Care este ultima carte citita?
Diana: "Londra este cel mai fumos oras din America" de Laura Dave, o carte simpatica, amuzanta, dar cu o traducere nereusita. Inainte de asta in schimb, am citit o carte foarte buna, dar cam grea," Lebedele Salbatice", de Jung Chang. O carte cu o poveste emotionanta, multa istorie si plina de adevar. E o carte pe care o recomand cu multa caldura.


Ramona:Un mesaj pentru toti pasionatii de carti in general si pentru cititorii blogului in special.
Diana: Eu sunt o iubitoare a cartilor si a mirosului lor. Mirosul de aventura cu putin praf de magie si romantism, este ceea ce ma relaxeaza cel mai bine, asa ca ii rog pe cei care inca citesc, sa nu uite de semenii lor si sa le recomande o carte buna, pentru ca nu stii niciodata cum il poti ajuta pe cel de langa tine sa-si descopere pasiunea pentru citit.



Un comentariu:

Diana Gavrila spunea...

Imi place si mai mult acum de Diana Dumitrescu! Nu stiam de pasiunea ei pentru lectura! Felicitari pentru interviu!