luni, 6 februarie 2012

Achizitie: "Ce-as fi eu fara tine" de Guillaume Musso

Am primit aceasta carte de la editura All, in campania vALLuntar, despre care va spuneam aici. Pe scurt, prin campania vALLuntar, editura All doreste sa incurajeze cititul si voluntariatul. O echipa All va face voluntariatul in schimbul lecturii. Orice blogger poate comanda o carte de la editura All, o va primi gratis, va trebui sa o citeasca si sa-i faca o recenzie. Cum functioneaza:  vor fi alocate 15 minute de voluntariat pentru fiecare recenzie, si inca 3 pentru fiecare comentariu dat la acel post, sau la orice post despre campania vALLuntar.
De aceea, va rugam sa comentati, este pentru binele tuturor! Multumim tuturor comentatorilor, pentru ca fiecare comentariu aduce ajutor celor care chiar au nevoie de ajutor!
Eu am ales cartea "Ce-as fi eu fara tine?" de Guillaume Musso pentru ca am auzit multe despre ea si chiar am vrut sa o citesc. O sa revin cu o recenzie cat de curand posibil. (:

Later edit:Si Ramona a cerut aceeasi carte, desi nu ne-am vorbit. O sa organizam o recenzie mai speciala, dar toate la timpul lor.

Un comentariu:

Niahara spunea...

De curand am citit si eu prima mea carte de Guillaume Musso, Vei fi acolo? Imi place stilul acestui scriitor, desi in multe locuri se vad influentele care l-au inspirat.