vineri, 17 februarie 2012

"Bestia" de Alex Flinn




Am inceput sa citesc Bestia acum ceva timp, dupa aia mi-am luat Jocurile foamei si am facut o pauza. Dar chiar si dupa ce am terminat-o de citit, nu prea am avut tragere de inima sa ii fac recenzie.
De ce? Pentru ca este o carte previzibila. Apreciez foarte mult o carte ce reuseste sa ma ia prin surprindere.Dar cum am vazut atat varianta Disney a filmului Frumoasa si Bestia cat si filmul Bestia, cam stiam cum se va termina.


Kyle Kingsbury e superb si e constient de frumusetea sa si de beneficiile pe care i le aduce. El are cam tot ce isi doreste, de la o casa superba, bani, influenta si cele mai frumoase fete din scoala la picioarele lui.Are impresia ca totul i se cuvine si  ca are dreptul sa faca discriminari si sa fie rau cu oricine nu este frumos sau bogat.
Cand am terminat, Kendra se holba la noi.
-La ce te holbezi, Urato?
Apoi am asteptat sa inceapa sa planga. E amuzant sa iti bati joc de ratati, sa ii faci sa planga, apoi sa iti mai bati oleaca joc de ei.
Caracterul lui imposibil si rautatea de care da dovada o scot din sarite pe Kendra, o vrajitoare care se hotaraste sa il pedepseasca transformandu-l intr-o Bestie.


Vei sti cu adevarat ce inseamna sa nu fii frumos, sa fii urat in exterior, asa cum esti in interior. Daca iti vei invata lectia asa cum trebuie, vei putea sa desfaci vraja mea.. Daca nu, vei trai cu pedeapsa pentru totdeauna.
(...)
-Ce mi-ai facut?Cand am spus-o, vocea mea era diferita. Nu iesise decat un raget.
Kendra flutura mana cu un suvoi de scantei.
poster-Te-am transformat in adevarata ta personalitate.
Eram o Bestie.
Kyle are doi ani la dispozitie sa gaseasca pe cineva care sa vada dincolo de aspectul exterior, ceva dinauntrul lui care merita sa fie iubit, o fata care sa se indragosteasca de el si el de ea. Daca ea il va iubi cu adevarat si il va saruta, vraja se va rupe.


Concluzie:Cu toate ca e previzibila, e o lectura frumoasa. Imi place felul in care Will reuseste sa il schimbe pe Kyle cu ajutorul cartilor, cum Kyle gaseste alinare citind si ingrijindu-se de gradina sa de trandafiri.
Rang:***
3/5

Niciun comentariu: