duminică, 19 februarie 2012

Cartea vs. filmul: Eu sunt numarul 4

John este un lorian, refugiat pe Pamant dupa ce planeta Lorien a fost distrusa de mogadorieni. Acum, mogadorienii ii cauta pe cei 9 lorieni ramasi in viata pentru a-i ucide.
L-au prins pe Numarul Unu in Malaysia. Pe Numarul Doi in Anglia.Iar pe Numarul Trei in Kenya.Si i-au ucis pe toti...Eu sunt Numarul Patru. Eu sunt urmatorul.
Mi-a placut mult filmul. In prima parte, actiunea urmeaza acelasi fir ca in carte. Mi-a parut tare bine ca au pastrat cainele, sau, mai potrivit ar fi sa ii spun animal de companie.
Pe parcurs, actiunea din film difera putin de cea din carte, dar ideea de baza e aceeasi. 
O ador pur si simplu pe Numarul Sase, e geniala, mult mai tare decat in carte. Mi-a placut enorm felul in care au luptat ei la final, o gramada de efecte pe care cred ca mi-ar fi placut sa le vad in 3D, sau macar la imax.
Filmul are multa actiune, nu te plictisesti, dar si parti emotionante, mie mi-a venit sa plang de vreo trei ori. 




Un film foarte bun, cel putin la fel de bun ca si cartea, vi-l recomdand din tot sufletul, dar dupa citirea cartii. 
Sunt foarte multe amanunte despre lorieni si mogadorieni pe care nu stiu daca le-as fi inteles la fel de bine daca nu as fi citit cartea inainte, probabil ca as fi prins esenta, dar e pacat sa nu stii toata povestea celor doua planete, pentru ca e interesanta si chiar merita.



Niciun comentariu: