marți, 7 februarie 2012

Cartea vs. filmul: Sunt o legenda

Richard Matheson - Sunt o legendă - recenzie cartiÎn acele zile noroase, Robert Neville nu ştia niciodată sigur când asfinţea soarele şi uneori ei apăreau pe străzi înainte ca el să poată ajunge acasă.

O molima necrutatoare a transformat oamenii in vampirii, monstri cruzi insetati de sange, care umbla noaptea in cautarea prazii si se feresc de razele soarelui. Cei afectati de molima sunt numiti vampiri vii, doar ca molima ii ucide, iar ei revin la viata, o forma inferioara de viata, transformandu-se in vampirii morti. Robert Neville ii ucide pe toti, fara distinctie si fara menajamente. El este unicul supravietuitor al cumplitei molime, intr-o lume dominata de bestii, ingropat in singuratate, scaldat in frica si cu o ucigatoare dorinta de razbunare pe creaturile car i-au luat tot ce aveau.


Asta e cartea. Filmul se tine de actiunea cartii in mare parte, dar finalul este altul.


O carte buna, un film exceptional, unul dintre preferatele mele.
Will Smith si cu cainele fac o echipa buna, asta fiind unul dintre atuurile filmului, caci in carte, cainele apare doar intr-un capitol si nu e asa important, dar in film, este un cadou al lui Robert de la fiica lui, pe care i l-a dat cand s-au despartit si e unicul sau prieten.Asta face filmul mai dramatic, mai emotionant.

Un comentariu:

giorgiana spunea...

ei, am vazut filmul..mi-am luat si cartea dar inca n-am citit-o..ma astept sa-mi plca ala fel demult ca si filmul