marți, 14 februarie 2012

Tristeti de succub- preview

Tot un cadou pentru voi, un preview al cartii Tristeti de succub.

Capitolul 1

Statisticile arata ca majoritatea muritorilor isi vand sufletul din cinci motive: sex, bani, putere, razbunare si iubire. In ordinea asta.
Presupun ca atunci ar fi trebuit sa ma linisteasca gandul ca eram acolo, gata sa ofer numero uno de pe lista, dar toata chestia asta ma facea sa ma simt... hm, ieftina. Si chiar ca e o chestie tare, venind din partea mea.
,,Poate ca mi-am pierdut capacitatea de a-i intelege pe ceilalti", am meditat. ,,A trecut prea mult timp. Pe vremea cand eram eu virgina, oamenii inca mai credeau ca lebedele pot lasa fetele bortoase."
Prin apropiere, Hugh astepta rabdator sa-mi infrang reticenta. Si-a indesat mainile in pantalonii militaresti bine calcati, sprijinindu-si fizicul urias de masina Lexus.
— Nu inteleg care e faza. Doar faci tot timpul chestia asta.
Nu era chiar asa, dar stiam amandoi ce voia sa spuna. Nu l-am bagat in seama, ci m-am uitat ostentativ imprejur, nu ca asta mi-ar fi dat mai mult chef de viata. Cartierele marginase imi taiau intotdeauna cheful. Case la indigo. Pajisti impecabile si mult prea multe SUV-uri. Pe undeva, la adapostul noptii, un caine nu se lasa deloc de latrat.
— Nu fac chestia asta, am spus intr-un tarziu. Pana si eu am standarde.
Hugh a pufnit, exprimandu-si opinia in legatura cu standardele mele.
— Uite, daca te simti mai bine, nu te gandi la treaba asta ca la o osanda, ci ca la o fapta crestineasca.
— Fapta crestineasca?
— Exact.
Si-a scos PC-ul de buzunar cu un aer energic, afaceristic, in ciuda locatiei deloc ortodoxe. Nu ca ar fi trebuit sa ma surprinda chestia asta. Hugh era un dracusor profesionist, expert in a convinge muritorii sa-si vanda sufletul, in contracte si chichite avocatesti care ar fi facut orice avocat sa moara de invidie.
In acelasi timp era prietenul meu, iar chestia asta mai ca dadea un nou sens expresiei: ,,Cu prieteni ca astia..."
— Asculta si tu ce scrie in profilul asta, a continuat. Martin Miller. Sex masculin, desigur. Rasa alba. Luteran nepracticant. Lucreaza la un magazin de jocuri la mall. Locuieste la demisol aici, in casa parintilor lui.
— lisuse.
— Ti-am zis.
— Fapta crestineasca sau nu, tot pare asa... excesiv. Cati ani spuneai ca are?
— Treispatru.
— Ih!
— Mi-ai luat vorba din gura. Daca ai avea si tu varsta asta si nu ai fi avut parte de cireasa de pe tort, poate ai recurge si tu la masuri disperate, a spus si si-a aruncat privirea la ceas. Deci te bagi sau nu?
Era evident ca il retineam pe Hugh de la vreo intalnire cu o tipa cu mult mai tanara decat el, chestie cu care ma refer, normal, la varsta pe care o arata, pentru ca in realitate batea spre un secol de viata.
Mi-am lasat geanta pe pamant si i-am aruncat o privire amenintatoare.
— Imi esti dator.

— Bine, a acceptat.


Continuarea pe pagina de preview.

Un comentariu:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

O ador pe Georgiana :) Imi pare rau ca seria are doar 6 volume...