marți, 13 martie 2012

O carte psihotica

 

Atat de mult mi-am dorit sa citesc Inainte de barbati si abia asteptam sa o cumpar. Am crezut ca este o carte care explica dramele unui baiat in calatoria sa de a deveni barbat. Am zis ca e exact ce imi trebuie, mie, care nu inteleg deloc barbatii.
Miku zice ca e o carte psihologica. Eu cred ca e o carte psihotica. Nu pentru ca personajul principal e gay, n-am nimic cu partea asta. Dar personajul are fantezii cu mama lui, fantezii constiente, isi imagineaza ca ii bea sangele si alte chestii.
In plus, e scrisa intr-o maniera cam ciudata. Ca si cum scriitoarea ar fi pus pe hartie primele ganduri alambicate care i-au trecut prin minte, apoi nu a mai recitit sa vada cum suna.
Ma abtin din a spune ca e o carte proasta. Daca as afirma asta, as jigni prea multa lume, de la scriitoare, pana la cei care lucreaza la editura care a publicat-o. Deci nu e o carte proasta. Dar e o carte pe care eu nu o inteleg.

Niciun comentariu: