sâmbătă, 31 martie 2012

Recenzie-interviu: Cercul secret-Puterea

  Ramona: Am citit-o atat de repede, ca nici nu stiu ce sa scriu acum. Cred ca a fost scrisa in aceeasi maniera ca si celelalte doua volume, nu puteam sa o las din mana, dar a avut cateva puncte slabe.Ar fi trebuit sa mai aibe inca vreo 100 de pagini in plus, in care sa explice totul. Spre exemplu, de ce a fost Faye de partea lui John cel Negru la inceput si de ce dintr-o data, fara niciun motiv aparent, a revenit de partea Cercului.
Miku: Ultima carte din seria “Cercul secret” este cea mai palpitanta, deoarece aici se dezvaluie o multime dintre secrete, apar cele mai mari conflicte si razboiul se incheie. Mi-a placut per total si, cu toate astea, consider ca finalul a fost prea calm in triunghiul amoros Cassie-Adam-Diana.
  Ramona: Nick. Am prins drag de el, si chiar as fi vrut ca si Cassie sa il iubeasca.
Miku: Din nou, mi-a placut de Nick, deoarece, cu toate ca o place pe Cassie, l-a lasat pe Adam sa o iubeasca. In plus, numele lui este sonor si imagine ape care mi-am format-o inca imi sta in minte.

  Ramona: Diana.Cel putin din punctul meu de vdere, nu asa reactioneaza o persoana care afla ca a fost tradata de cei pe care ii iubea cel mai mult.
Miku: Faye. E ca o prajitura bine facuta. Crocanta la suprafata si moale, pufoasa, dulce si aromata in interior.
  Ramona: Cand ii spune Faye lui Cassie ca John cel Negru e tatal ei.
Miku: Cassie intra in casa matusii Constance si le vede pe cele trei batrane dezbracate, despletite, intr-un cerc, iar in mijloc pe mama ei. Eu as fi pus mana pe telefon si as fi sunat la politie.

  Ramona: Nu mi-a placut deloc. A fost prea simplu sa il omoare pe John, mult prea usor. Cat despre relatia Diana-Adam-Cassie…. nu mi-a placut deloc cum s-a terminat.  Imi place mai mult cum e in film, e mai…uman.:))
Miku: Finalul este unul putin cam exagerat. Totul se termina cu bine, printul ramane cu printesa. Speram la ceva mai dramatic. Dar cine sunt eu sa critic ideea celebrei autoare?
 Ramona: O serie foarte frumoasa, plina de suspans, din care ai ce invata. O carte despre oameni mai inainte de a fi o carte despre vrajitori. Frumoasa si care merita citita.
Miku: O carte foarte buna de citit inainte de somn, in autobus, metrou, in orice caz, usor de citit si usor de inteles, cu o actiune frumoasa, cursiva si atractiva.
 Ramona: 3/5
Miku: 4/5


 Ramona: 4/5
Miku: 45


Niciun comentariu: