joi, 12 aprilie 2012

Clubul V

Image and video hosting by TinyPicCartea ne prezinta povestea a patru prietene care lupta pentru bursa Treemont, o bursa care va asigura viitorul celei care o va castiga. Pentru a fi demn de bursa, trebuie sa fii un elev model, dar are si o conditie mai ciudata: puritatea sufletului si a trupului.

-Acuma, ultima parte poţi s-o iei cum vrei, dar ştiu cã n-o sã ai nicio problemã atâta timp cât ţii iepurele afarã din vizuinã, dacã înţelegi ce vreau sã spun.

Mandy provine dintr-o familie bogata si nu ar avea nevoie de bursa, dar unele lucruri neplacute care se intampla in familia ei o fac sa se inscrie pentru bursa, lucru care le zapaceste pe prietenele ei, dar si pe Eric, iubitul ei, pentru ca asta inseamna amanarea pasului cel mare, caci trebuie sa isi pastreze puritatea ca sa se incadreze in conditiile bursei.
Kai isi pune in cap sa castige aceasta bursa de cum aude prima data despre ea. Dar aparitia fostului ei iubit, Andres, tulbura putin lucrurile, mai ales ca el stie de ce ea nu ar trebui sa candideze...
Debbie e genul de fata care se giugiuleste cu alt baiat in fiecare saptamana si toata scoala vorbeste despre faptul ca ea a facut....doar ca n-a facut. Nimic. Inca. Dar in momentul in care nimeni n-o crede, asta ar putea constitui o problema.
Eva n-a avut partea pana acum nici de primul sarut, deci din punctul de vedere al puritatii, e candidatul perfect. Doar ca ea viseaza la un baiat, si se pare ca nu e singura dintre cele patru care viseaza la el.


O.K., n-ai niciun motiv sa faci stop cardiac. E doar un bãiat…cel mai Delicios tip din Oraşul Deliciilor.

Cand Mandy vede un articol intr-un ziar, ii vine in minte sa organizeze Clubul V, un club al virginelor, pentru ca toti cei inscrisi in acest club sa se poata califica in lupta pentru bursa Treemont.
Dar probleme importante apar in vietile lor, iar acum lupta pentru a ramane in continuare unite si a-si apara prietenia pare mai importanta chiar si decat lupta pentru bursa.

O carte pe care am devorat-o in doua etape, hap, o data, am citit pana la jumatate, hap, inca o data si am terminat-o :))
Ma asteptam sa fie mai amuzanta si mai putin dramatica, dar mi-a placut foarte mult asa cum a fost, e o carte frumoasa si totodata exact genul de carte care ar trebui citita de adolescenti, pentru ca are muuulte invataminte.
Fashion Stock PhotoInca din primele pagini, personajul mei preferat este Eva, pentru ca e asa timida si draguta, si are o latura creativa, scrie poezii si viseaza cu ochii deschisi.
Concluzia: O carte frumoasa. O recomand oricui are varsta cuprinsa intre 14 si 24...si mai mult, de ce nu?
Rang:****
4/5

4 comentarii:

giorgiana spunea...

am cumparat-o, curand o citesc

MikuMyuuki spunea...

Si eu:D Mi se pare destul de dragut inceputul, am citit cateva pagini...
Glumele alea care te lasa perplex imi inspira Disney Channel, insa sunt parca prea bine spuse si puse:))

`miku

Ramona spunea...

Taci tu, cu Disneyul tau, ca e tare cartea.

MikuMyuuki spunea...

Pai e mai, chiar e:))
Adica sunt aproape de jumatate si vad ca se schimba atmostera destul de mult.
:D

`miku