luni, 16 aprilie 2012

NEMIRA: Continua reducerile de sarbatori




Click pe fiecare imagine pentru fiecare oferta. :)
In seara aceasta, HBO difuzeaza un nou episod din serialul Urzeala Tronurilor.  Intra, dupa film, in Libraria Virtuala Nemira pentru a descoperi ce oferte speciale ti-am pregatit pentru Ora Reducerilor, la cartile din Saga Cantec de Gheata si Foc
Promotia este activa intre orele 23:00 si 00:00.

Poti achizitiona acum pachetul de 3 carti hardcover "Trilogia Jocurile Foamei" cu 45% reducere! Ai si 35% reducere la volumele individuale din serie, in format de colectie hardcover.  Pachetul "Trilogia Jocurile Foamei"  Pachetul contine cele trei titluri ce alcatuiesc Trilogia Jocurile Foamei, de Suzanne Collins, in format hardcover: - Jocurile Foamei - Sfidarea -Revolta.


Oferta de Paste a Editurii continua pentru inca o saptamana!
Nu rata ultima ocazie de a profita de reducerea de 30% la 100 de bestsellere Nemira!

Editura Nemira si Vinexpert iti ofera in continuare pachetele speciale.

2 comentarii:

Sandy spunea...

Jocurile foamei nu mai sunt pe stoc... si chiar vroiam sa le cumpar :( sper sa mai fie reducere de 45%

MikuMyuuki spunea...

Nu mai sunt? Si eu aproape ii convinsesem pe ai mei sa-mi sponsorizeze cartile...le-am citit acum ceva timp de la Ramona si mi se par geniale! Chiar meritta fiecare banut:X

`miku