joi, 3 mai 2012

Megan Crewe


Megan Crewe s-a născut în Toronto, Canada, la sfârşitul anilor ′80, şi a crescut alături de părinţii ei, un frate şi numeroase pisici.

Mi-au plăcut dintotdeauna poveştile. La început, îl rugăm pe tata să mi le citească, imitând vocile personajelor. N-a durat mult până am început să compun chiar eu poveşti. La 14 ani, scrisesem deja primul meu roman (o încercare nereuşită). Apoi am publicat o poveste într-o revistă pentru tineri. Dar adevărata mea călătorie ca scriitoare începe odată cu romanul Mai las-o moale cu fantomele. Şi azi locuiesc tot în Toronto, cu soţul meu. Avem două pisici. Îmi place să scriu dimineaţa, iar după-amiaza mă ocup de copii şi tineri cu nevoi speciale. În timpul liber, citesc tot ce-mi cade în mână, iau lecţii de kung fu şi fac planuri de călătorie. Mă puteţi vizita pe adresa www.megancrewe.com
In timpul liber, Megan citeste tot ce ii pica in mana si practica kung fu.

Niciun comentariu: