luni, 14 mai 2012

Secretul Hannei

Hanna trece printr-o perioada foarte proasta: prietena ei cea mai buna a tradat-o, mama ei a parasit-o, tatal ei impreuna cu mama vitrega si nesuferita Kate se muta cu ea in casa, iar Lucas pleaca in vacanta cu o familia si o prietena care vrea sa il seduca.
Lucrurile pot merge mai rau de atat? Da.
Kate si mama sa beneficiaza de cea mai mare partea a atentiei tatalui Hannei, iar ea, Hanna, ramane in umbra, ca o persoana care nu conteaza. Kate ii face viata un cosmar si colac peste pupaza, Hanna a inceput sa se ingrase. Din nou.

I se fãcea pielea de gãinã. Se simţea la un pas de a ajunge din nou acea ratatã grãsanã, urâtã şi tâmpitã care fusese înainte de a se împriteni cu Ali, în clasa a şasea.Aruncã iar o privire în oglindã şi, o fracţiune de secundã, vãzu fata cu pãr castaniu şi coşuri pe frunte.Era vechea Hanna, fata care jurase sã nu mai fie niciodatã, în viaţa ei.

Cu cat ii este mai frica sa nu redevina grasa ratata de care isi batea joc Ali, cu atat ii vine sa manance mai mult, din cauza supararii.
Cand apare in peisaj Vince, instructorul care conduce un curs de slabire, lucrurile par sa mearga spre bine, dar in realitate ele se complica si mai rau.
Ceea ce nu stie Hanna este ca desi A este moarta, o noua A o pandeste la fiecare pas, gata sa ii descopere si cele mai bine tainuite secrete.

(...)Întreg Rosewood-ul va afla cât de dusã cu pluta e Hanna. Şi noi ştim cu toţii unde e locul nebunilor: la Azilul din Addison-Stevens.Bucurã-te de blugii mãrimea doi cât îi mai ai, Hanna dragã, cãmaşa de forţã i se potriveşte la fel de bine oricui…
De una m-am ocupat, mai am trei.(…)

imageCartea (se poate numi asa?) este extrem de scurta, dar e simpatica. Mi-a amintit de serial, de care imi e foarte dor.
Foarte multa actiune nu are, dar mi-a placut finalul, a fost neasteptat.
Concluzie: O poveste draguta. Dar mi-ar fi placut sa fie ceva mai lunga.
Rang:***
3/5

Niciun comentariu: