duminică, 5 august 2012

BLC by WOL #4


4.       Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

Aleg vampirii. In mai toate cartile cu vampiri pe care le-am citit, ei sunt cumva atragatori, chiar daca nu sunt frumosi. Au o aura magnetica si muscatura, desi dureroasa, confera placere. 
Vampirii sunt nemuritori. Nemurirea ma inspaimanta, dar nu mai tare decat moartea. Vampirii sunt capabili sa nu respire mult timp, sa stea nemiscati ore in sir, chiar ani, secole, dupa parerea celor ce au scris pana acum.
Nu stiu cum sunt vampirii in realitate, asta daca ei chiar exista. Daca exista si noi nu stim de ei, inseamna ca ei chiar nu vor sa se arate. Deci au o oarecare umbra de umanitate, de simturi umane.
Pur si simplu imi plac.

`miku

PhotoSi eu tot pe vampiri ii aleg. Ma pasioneaza de cand eram mica filmele cu vampiri, chiar daca unele ma speriau. Iar cand am descoprit  cartile cu vampiri, am fost mega-incantata.
Ador ideea de a trai vesnic, pentru ca mie intotdeauna mi-a fost frica de moarte.
I wanna be forever young.
Cred ca doza de pericol pe care o reprezinta vampirii ma atrage, stiti cum e, atunci cand faci ceva periculos, creste adrenalina, si cu cat e mai periculos, cu atat e mai incitant.
Pot sa spun ca pe langa vampiri, imi plac si vrajitorii. Dar acum depinde si de carte/film. Mi-a placut Cercul secret (carte si film) si bineinteles Harry Potter, cartile si filmele.

Ramona

3 comentarii:

Anonim spunea...

Uff , am observat ca nu v-a comentat nimeni. Eu sunt prima , dar nu cumva sa va bucurati.
VAMPIRI ? Serios ? Si tu ? Si toata lumea. Incep sa obosesc de la atatia vampiri , pe bune . Ma irita . Ih . Prea multi , mult prea multi.
In fine , nu vreau sa va jignesc. Doar mi-am spus pe scurt parerea (ca de-aia se cheama "Pareri" , nu "Comentarii") . Nu intetionez sa v-o judec pe a voastra . Fiecare cu gusturile lui. Hmm , mai e ceva. Nu stiu ce scrie in cartile cu vampiri pe care le-ati citit si eu nu , dar vampirii nu sunt nemuritori . Sunt morti si atat. Un corp mort , un cadavru a carui creier inca functioneaza nu poate fi numit nemuritor.
Da' ma rog , e doar parerea mea .

MikuMyuuki spunea...

Dreptatea poate fi de partea ta. Sau nu.
O vietate poate fi moarta - inexistenta - doar daca nu...se mai misca, daca corpul ei inceteaza orice fel de actiune, intentionata sau neintentionata.
Cat despre vampiri in special, sunt nemuritori, dar intr-un alt sens fata de cel de baza. Avand in vedere ce ii tine pe ei in viata - sangele - si ce se stie ca ii poate omora - soarele - deci practic infinit mai putine lucruri decat pe noi, eu consider ca ei sunt nemuritori.

Cat despre cartile cu vampiri, uite un citat din, poate, cel mai autentic volum - Interviu cu un vampir, de Anne Rice: «"Raul e un punct de vedere", a soptit el acum. "Suntem nemuritori. Si ne asteapta festinuri bogate, pe care constiinta nu le poate aprecia si pe care muritorii nu le pot cunoaste fara regret."»

Desigur, nu vreau sa spun ca parerea ta este nefondata, mai ales cu atatea carti care apar peste noapte. Dar vampirii sunt intr-adevar fascinanti.
Acum, nu stiu daca te-ai referit in mod special la mine, la Ramona sau la noi amandoua, dar asta este parerea mea personala.
Multumim pentru comentariul - parerea ta!

`miku

Ramona spunea...

Imi plac vampirii, la fel ca muuultor altor oameni. Si cafeaua. Si ciocolata. Si pizza. Si lista continua. Si ce? Originalitatea e supraapreciata si chiar cliseica uneori. Traim in aceeasi lume, sub acelasi soare, pe aceeasi planeta. Uimitor, suntem toti oameni si putem semana din multe puncte de vedere.
Tu pari genul de om care vrea sa fie altfel, care nu vrea sa ii placa aceleasi chestii ca si majoritatii, care nu vrea sa faca parte din "turma". Perfect. Dar fiecare e original in felul lui. Tu urasti vampirii, eu branza cu miere. Vezi? Numai originalitate pe aici.