joi, 9 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 8


Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea

 

Au fost multe carti care m-au impresionat in copilarie. Cand eram micuta, inainte sa invat sa scriu si sa citesc, imi citea mama tot felul de povesti.Avea un volum mare si vechi numit Basmele marii, dar si alte povesti si povestioare. Imi placea foarte mult Tom Degetel, desi plangeam de fiecare data la final. Cam masochista, asa eram, asa am ramas. J

Imi mai placeau foarte mult si Fat frumos din lacrima si Muzicantii din Bremen. Ah, si mai era si Lupul care a uitat proverbele! Amuzanta carte.

Nu am aparat foto ca sa le fac poze, dar am cautat cartile in variantele vechi, cu copertele ca acelea dupa care imi citea mama.
Cand am inceput sa citesc, Singur pe lume a devenit cartea ma preferata si a ramas cartea copilariei mele. Ceva mai tarziu, a aparut Harry Potter, o alta carte care m-a impresionat, desi cand am citit-o eram deja adolescenta. Am mai vorbit despre aceste carti, pe amandoua blogurile mele.


Vrajitorul din Oz a fost cartea care mi-a impresionat in principal copilaria. Stiu ca mi-au cumparat-o ai mei si pana am ajuns acasa, in tramvai, am citit un sfert din carte. Nu stiu pe unde a ajuns cartea in toti anii astia, dar cert e  ca mi-a placut mult de tot la vremea respectiva...

Niciun comentariu: