vineri, 24 august 2012

«Eternal Starling» de Angela Corbett

Dupa ce a fost aprobata tiparirea cartii Eternal Starling in Romania, ca urmare a campaniei facute de Krisz si Alexya, administratorele blogului Walking On Letters, am cautat cartea in format PDF pe internet si am gasit-o aici.
~ Am inceput cartea joia trecuta si am terminat-o azi. Este prima carte pe care o citesc in engleza, exceptand cateva mici re-tolduri.
~ Ador numele Evie - Evangheline.
~ Ador coperta, arata pur si simplu mirifica.
~ Florile mele preferate sunt orhideele, iar cele de pe coperta, dar si din parcursul carti arata superb. Faptul ca florile preferate ale lui Evie sunt orhideele m-a facut sa iubesc cartea si mai tare.

Evie - Evangheline Sterling se muta in Gunnison, Colorado, pentru a urma Psihologia in cadrul universitatii Western State College. Intr-o zi, plibandu-se prin muntii din imprejurimi ea il intalneste pe Alex, o persoana care arata de departe ca un zeu.
Atrasa de el inca din primele secunde, Evie accepta sa iasa cu el pentru inca o plimbare in munti, insa ceva ciudat - ce ar putea fi? - se intampla. Evie se indragosteste de el. Alex e la fel de misterios precum universul. Da indicii, o flateaza si impresioneaza, dar nu spune niciodata prea multe. Apoi, intr-o zi, pe cand isi petreceau timpul impreuna, plimbandu-se, Evie observa un trecator care o priveste insistent. Alex reactioneaza promt, dar intr-un fel care ar da impresia ca este nebun. O duce imediat pe Evie acasa si ii spune sa nu mai iasa din casa, sau chiar sa paraseasca orasul.
Cine ar fi de acord cu asa ceva?
Un timp mai tarziu, Alex decide sa plece, iar ca motivatie el pare sa recite ceva destul de inventiv "Pentru ca suntem suflete-pereche."
Cine ar putea crede asa ceva?
Dar cine il poate opri pe Alex? El pleaca si Evie este devastata.
La un timp dupa plecarea lui Alex, scoala incepe iar Evie este incantata ca poate sa-si ascunda tristetea in teme si ore.
In prima zi a anului scolar, cand Evie se indrepta se intrarea la ore, un tip se apropie de ea si o saruta. Un sarut adanc, tandru, magnific. Evie simte ca este ceva mai mult de atat, e ca si cum l-ar fi iubit deja. Dar un sarut cu un necunoscut? Cu un necunoscut care arata mai ceva ca un foto-model, cineva care nu ar fi facut asa ceva nicicand?
Si apoi o gramada de evenimente schimba cartea.
Nu va spun mai multe pentru ca TREBUIE sa citi chiar voi!

~ Cartea mi-a placut enorm. Este in top 5 al preferintelor mele.
~ Abia astept sa apara in Romania pentru a o putea cumpara si reciti in Romana – e clar ca nu am inteles eu chiar tot.
~ YEY YEY YEY multumiri lui Krisz si Alexya pentru crearea si ducerea la o finalitate pozitiva a acestei carti, este minunata!

Trebuie neaparat sa o cititi!

Niciun comentariu: