joi, 9 august 2012

"Jurnalele lui Stefan - Spintecatorul"

Am cumparat aceasta carte martea trecuta cu revista Bravo. Am fost extrem de nerabdatoare sa o citesc, pentru ca mie mi-a placut ideea acestei povesti. Astfel, am citit-o in cateva ore, chiar marti.
Povestea lui Stefan continua in aceasta carte, cu un personaj de care cu totii am auzit - Jack Spintecatorul.
Si ce criminal ar putea fi atat de nebun? Ei binel..un vampir, poate.
Ce mi-a placut este ca Damon DeSangue este acum un conte, un stralucitor conte al intunericului, asa cum ii sta bine. Desi Stefan pare baiatul bun, mie mi se pare ca face asta doar pentru a se izbavi de greselile din trecut. Damon, in schimb, e rece si tot ce face el pare facut doar din dorinta de a trai eternitatea in placere, ceea ce ma atrage si pe mine. Pur si simplu imi place Damon, mi-ar placea sa pot fi asemeni lui.
Cartea este micuta, asemeni celorlalte si abia astept sa o cumpar pe urmatoarea pentru a vedea ce se mai intampla. In rest nu am mai cumparat nicio carte pentru ca am ramas in pana de bani. :))
Despre designul carti pot spune ca m-as fi bucurat sa fie si aceste 3 carti cu cei trei: Damon, Stefan, Katherine. Cu toate astea, copertile negre au aceasi aura mistica ce m-a atras mereu.

Ce nu am inteles eu este de cine e scrisa aceasta serie?

`miku

Niciun comentariu: