joi, 16 august 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 13

Sar peste punctul 12, ca nu am aparat foto. Poate il face Miku.


13.     O mașină a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul cărei cărți distopice ai alege să fii trimis și de ce? Ține cont că vei rămâne o scurtă vreme acolo, și trebuie să supraviețuiești. 

Wa, wa, wa!! Buna asta!
Initial m-am gandit la Jocurile foamei, ador cartea asta. Dar daca as putea supravietui in arena? Nicio sansa. M-am gandit de multe ori la asta, chiar ma imaginam in pielea lui Katniss in timp ce citeam. Singurul atu pe care l-as avea ar fi ca stiu ceva arte martiale. Atat. Dar la conditia fizica sunt praf. Pot ma merg pe jos extrem de mult fara sa obosesc, dar daca e vorba sa alerg 10 metri dupa autobuz, mai-mai sa lesin. Deci la Jocurile foamei, nu as trece sigur de Cornul abundentei.
Ok, ca sa revin la intrebare…Divergent. As face parte din Candoare si m-as integra perfect in societatea lor. Am mania de a spune adevarul, chiar si atunci cand nu trebuie.
 Imi amintesc o faza din Divergent, in care prietena lui Tris, care fusese in Candoare (i-am uitat numele) spunea ca testul pentru a face parte din acea factiune este unul cu aparatul de minciuni, timp in care ti se pun tot felul de intrebari intime, la care esti obligat sa raspunzi sincer. Toate personajele erau ceva de genul Wtf, cum sa faca asa?Iar eu eram ceva de genul Suuuper, trebuie sa fie mega-tare sa nu trebuiasca sa ascunzi nimic de nimeni.
Da, sunt cam nebuna. Dar nu imi pasa cine sau ce stie despre viata mea. Si tare mi-as dori sa vad unele persoane din jurul meu obligate sa spuna adevarul non-stop. As rade cu lacrimi, sincer, ar fi o viata super!
Ati zis ca voi ramane o scurta vreme acolo…Se supara cineva nu ma mai intorc?

Niciun comentariu: