miercuri, 5 septembrie 2012

Book Lovers Challenge- Ziua 25


25.     Alege 5 cărți/serii preferate, și spune-ne pentru fiecare ce melodie li s-ar potrivi.

Quest-ul asta mi-a dat cele mai mari batai de cap, ma gandesc la el de trei zile. Nu ma prea pricep sa fac concordanta intre o piesa si o poveste anume dintr-o carte, dar in cele din urma am gasit ceva care sa se potriveasca:

Divergent: Manowar- Courage

Jocurile foamei: Manowar- Warrior of the world si mai am una: Blackmore's Night- Home again
Academia Vampirilor#4-Jurmant de sange:Michael Jackson- You are not alone
O plimbare de neuitat: Guns and roses- Don't cry
Altfel de ingeri: Iron Maiden- Fear of the dark
Nu stiu de ce mi-a trebuit atata timp, eu iubesc melodiile astea, le ascult constant.
De fapt, mai degraba aveam melodia in cap si am ales cartea care i se potriveste, nu invers.
Eh, asa sunt eu, mai sucita.

Niciun comentariu: