duminică, 2 septembrie 2012

Ultimul concurs al verii: rezultate provizorii

Inca nu am terminat de citit toate povestile care mi-au fost trimise, dar am citit cate 5-6 pagini din fiecare, sa imi dau seama despre ce e vorba. 
Am pus pret pe originalitate si pe corectitudinea scrierii, dar si pe modul in care a fost scrisa.
Daca o poveste nu mi-a placut dupa 5 pagini, am renuntat la ea, pentru ca, haideti sa fim sinceri, nici voi nu cititi o carte care nu va place.

Incercand sa fac un top al povestilor care mi-au placut, trei dintre ele au ajuns in semifinale, ca sa zic asa:

Evan scris de Mazare
EXceed In Dreaming scris de  Gio
Maybe The Destiny scris de Lexy

Nu stiu pe care sa o aleg, pentru ca toate trei merita sa castige si as vrea sa le premiez pe toate.

Intre timp, am facut tragerea la sorti, pentru ca v-am spus ca premiul 2 se da prin tragere la sorti.

Castigatorul premiului 2 este Rucsy.
Astept un e-mail cu datele tale.





Premiul intai il voi anunta mai pe seara.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Doamneeee! Nu pot sa cred O____O Chiar ti-a placut EXCEED IN DREAMING??? o.O Si eu care ma gandeam ca nu voi avea nicio sansa, hm... Anyway, multumesc mult de tot, si chiar nu-mi pasa cine castiga, crede-ma. Atata timp cat cineva imi spune ca i-a placut o creatie de-a mea, sunta ultra-mega fericita!! (: Asta ma indeamna deobicei sa scriu mai departe :)

Andreea spunea...

Woah, serios? :3 semifinale? Va multumesc, ma bucur ca v-a placut, chiar apreciez asta :o Ma simt in al noualea cer ♥♥

Lexy spunea...

Multumesc foarte mult! Ma simt minunat stiind ca imi apreciati mica povestioara :)