miercuri, 3 octombrie 2012

Stilul care ti se potriveste, oriunde, oricand



Articol in cadrul concursului SuperBlog2012

Sunt o persoanã pretenţioasã când vine vorba de haine, şi chiar ciudatã uneori. Stilul meu vestimentar ţine de starea de spirit pe care o am într-o anume zi şi variazã de la blugi şi teneşi la rochiţe şi (mai rar) tocuri.

Am gãsit în catalogul magazinului Real nişte produse din marca proprie Designers care m-au încântat şi par perfecte pentru toamna asta caldã şi blândã, plinã de culori arãmii şi sentimente de melancolie.

In primul rând, o rochiţã gri din bumbac şi vâscozã,(pag. 3) cu o jachetã neagrã din piele ecologicã(pag.9) şi o pereche de ghete negre foarte frumoase(pag. 2).
 Apoi, privesc cu jind la o rochie maro de damã din vâscozã, acril şi poliester,(pag.4) care s-ar potrivi cu nişte cizme roz sau bej(pag. 6)
Prima variantã aş putea sã o îmbrac oriunde, oricând, indiferent de starea de spirit. Poate la facultate, sau la plimbare, în parc.
A doua cere o ocazie mai specialã. Aş merge la teatru îmbrãcatã aşa, cã îmi doresc de mult timp sã mã duc, sau la o lansare de carte.

V-am spus cã sunt o ciudatã când vine vorba de vestimentaţie? Acum v-am şi dovedit-o.

Niciun comentariu: