duminică, 11 noiembrie 2012

Aparatele mele electronice de ieri si de azi

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog 2012
Sursa foto: oktal.ro


A fost odata ca-n poveşti
Din mȃndre neamuri bloggãreşti
O bloggeriţa in devenire
Telefon mobil Nokia 1280 Red qk27140Ce in copilãrie privea cu uimire
La telefonulNokia, o cãrãmidã pe atunci
Ce ascundea mistere adȃnci.
Computerul- un desktop
Avea un singur scop:
Jocuri: Mortal Kombat era ȋn toi
Revolt si Diablo 2.
Ceva mai tȃrziu a apãrut
Un lucru demult cerut:
Internetul, incredibilã minune
Ce m-a adus mai aproape de lume.
Fascinatã de Google,
Am inceput sa caut curiozitãtile
Şi din aproape ȋn aproape am invãtat
Un blog am experimentat,
Am descoperit cea mai mare pasiune:
Scrisul- o artã cu inţelepciune.
Am evoluat ȋn fiecare zi,
Cuvantul zilei- "te adaptezi".
Mai tȃrziu, un laptop HP am primit,
Si tare m-a mulţumit,
Am scris, scris, scris, tot mereu
Ajungȃnd mai aproape de visul meu.
Iar in zilele cãlduţe, cu soare,
Cand sã scriu nu am rãbdare,
Mã plimb cu un aparat foto in mȃnã,
Cãci şi a fotografiilor sunt o mare fanã.
Credeam cã voi ajunge aici?Puţin probabil,
Nu pãrea foarte posibil.
Visam ȋntr-o vreme, ce-i drept
La un laptop cu un ecran mai deştept,
De la care sã nu mã mai usture ochii
Cȃnd citeam peste zeci publicaţii.
Am descoperit şi e-book-reader-ul
Ce ȋmi ȋmplineşte visul.
Anii trec, aparatura evolueazã,
Cunoaşterea accelereazã,
Dacã vrei sã te ȋncadrezi ȋn secolul vitezei,
Trebuie sã alergi mereu ȋn ritmul ei.

Niciun comentariu: