sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Ce masina 4×4 ai vrea sa fii?


 Articol scris in cadrul concursului SuperBlog 2012
Sursa foto: Toyota.ro

Când vine vorba sã mã descriu, ca şi caracter, nu ştiu exact ce sã spun. Sunt impulsivã? Uneori. Egoistã? Da, şi asta uneori. Sunt o personalitate unicã şi complexã, aşa cum este fiecare om, în concluzie, e greu sã iei un caracter şi sã îl descrii, sã îl limitezi, sã îl bagi într-o cutie.

Cu toate cã am un caracter ambivalent, uneori chiar bipolar, ştiu cã existã o trãsãturã care mã descrie în orice situaţie: puterea.
Puterea de a face faţã problemelor pe care viaţa mi le aşterne în cale, care nu sunt puţine, cu toate cã am o vârstã încã fragedã.
Puterea de a merge înainte, oricât de greu ar fi drumul, de a trece peste obstacole şi de a-mi urma scopurile, obiectivele, visurile.

De aceea, dacã ar trebui sã îmi imaginez ce fel de maşinã 4x4 aş fi, o aleg fãrã ezitare pe cea care îmi inspirã cea mai mare putere: Toyota LandCruiser, capabilã sã facã faţã cu brio oricãrui tip de teren accidentat si oricãror condiţii de drum, prin noroi, nisip sau zapada.

 Oricât de anevoios ar fi fost drumul prin viaţa mea, şi oricâte obstacole aş fi întâlnit, consider cã sunt precum aceastã maşinã: pregãtitã sã facã faţã cu brio provocãrilor, indiferent care ar fi acestea.

Un comentariu:

sakura spunea...

Super! Imi place si mie aceasta masina. daca ar fi fost sa scriu un articol despre ea, cred ca ar fi semanat mult cu al tau :)

Iti doresc chiar sa reusesti in viata sa treci cu brio peste provocari.