miercuri, 28 noiembrie 2012

Metode neconventionale de folosire a unui magazin online


Articol scris in cadrul concursului SuperBlog
Sursa foto1: totulok.com
Sursa foto2: calificativ.ro

Acum ceva timp, am avut o idee: sã adun cãrţi de la mai mulţi oameni care vor sã le doneze din varia motive: fie sunt ediţii vechi, pe care nu vor sã le mai pãstreze, pentru cã au cumpãrat ediţiile noi, fie sunt cãrţi moştenite de la pãrinţi, de specialitate sau pur şi simplu romane care nu sunt pe placul lor. Multe persoane aruncã, spre exemplu, cãrţile dupã care au ȋnvãţat pentru BAC, sau admitere, pentru cã nu mai au ce face cu ele.
Am vrut sã adun cãrţi de la cei care vor sã le doneze şi sã le vȃnd la preţuri mici, iar cu banii strȃnşi sã iau hãinuţe şi jucãrii unor copii de la o casã de copii.

Ce carti ar trebui sa citeasca cei de 15-16 ani?Am gãsit doritori sã ȋşi dea cãrţile, mai ales pentru o cauzã nobilã, dar m-am lovit imediat de obstacole: pentru vȃnzarea cãrţilor ȋn spaţii publice am nevoie de aprobãri care se obţin foarte greu sau deloc. Iar dacã vreau sã vȃnd ȋntr-un spaţiu special amenajat, cum ar fi curtea unui muzeu, plata chiriei pe zi este mai mare decȃt suma pe care aş lua-o eu din vȃnzarea cãrţilor.

Nu am renunţat complet la idee, dar am amȃnat-o, pȃnã la gȃsirea unei soluţii.
Iar soluţia a venit acum, de la SpringShop: dacã aş cȃştiga un magazin online, nu ar trebui sã plãtesc, aş putea sã dau startul proiectului, iar de Crãciun, Moşu’ ar face fericiţi nişte copii orfani.

Mos CraciunCred cã ar fi un beneficiu pentru toatã lumea: pentru cei care vor sã dea cãrţile, pentru cã nu se vor mai simţi vinovaţi cã le aruncã, pentru cei care au nevoie de acele cãrţi, pe care le pot achiziţiona la preţuri mici, pentru noi toţi, care ne vom simţi ca nişte spiriduşi care aduc magia Crãciunului, şi mai ales pentru copiii care vor bucura şi vor crede cã magia existã.
Haideţi sã facem o magie şi sã facem din nimic, ceva, din dorinţã şi ambiţie, o mare bucurie!

Niciun comentariu: