miercuri, 17 iulie 2013

Divergent- filmul

Shailene Woodley o va interpreta pe Tris, iar Theo James va fi Four.

Alti actori:
Kate Winslet- Jeanine Matthews
Jai Courtney- Eric
Miles Teller- Peter
Ray Stevenson- Marcus Eaton
Ashley Judd- Natalie Prior
Zoë Kravitz- Christina
Maggie Q - Tori
Tony Goldwyn - Andrew Prior
Ansel Elgort- Caleb Prior

Pe Shailene Woodley o puteti vedea in serialul "The secret life of the american teenager". Mie imi place foarte mult cum joaca si mi se pare potrivita pentru rolul lui Tris. Theo James a mai jucat in Underworld: Awakening.
Filmul apare in 2014, sau cel putin asa scrie pe IMDB.
Puteti citi recenzia cartii aici.

Cateva fotografii:








Nu stiu voi, dar eu mor de nerabdare sa vad filmul asta. Presimt ca va fi...perfect!

Un comentariu:

Madalina spunea...

Te-am nominalizat pe blogul meu : http://vis-saurealitate.blogspot.ro/2013/07/leapsa-cu-elementele-naturii.html