marți, 27 august 2013

Provocari

Pentru cei care au picat acum pe blog: la sugestia lui Adry, m-am provocat sa termin de citit "Urzeala tronurilor" in weekend. Am citit doar 85% so...ca pedeapsa, primesc provocari de la cititorii blogului.

Iata ce am primit pana acum:

1.Te provoc, draga Ramona *zambet malefic, nu atat de malefic* sa iti faci o poza in care sa porti un tricou/maieu, whatever, pe care sa scrie 'You know nothing Jon Snow' :D



2. Filmeaza-te zicand "cosasul Sasa cand coseste cat sase sasi dansul coseste si-n sus si-n jos de casa sa, coseste Sasa si-n sosea". Apoi mananca o felie de lamaie si mai zi o data.



3. Fa un video in care sa ne arati cartile din biblioteca si vorbeste pe scurt despre fiecare dintre ele.


4.Fă karaoke pe Justin Bieber - Boyfriend :)) - aștept filmarea. măcar refrenul :))


.
5.Citeste-te un pasaj din sange satanic, dar nu ales de tine, unde se deschide cartea


Am zis ca nu accept provocari stupide, dar pana la urma am cedat. Trebuie sa recunoasteti ca nici a doua, nici a patra, nu prea abunda de inteligenta, dar am zis sa ne distram, daca tot am inceput cu provocarile.
Cea cu karaoke nu e recomandata celor slabi de inger sau geamurilor sensibile, care se pot sparge usor.

Un comentariu:

meduza spunea...

:)) Super tare :x asta îmi aduce aminte faptul că nu ar trebui să mă provoc niciodată dacă știu că nu pot duce la capăt provocarea. Cine știe ce provocări aș putea primi de la voi :-s :))