duminică, 23 septembrie 2012

Proiect "Biblioteca online pentru toti"

Biblioteca online pentru toti este un nou proiect la care m-am gandit si pe care il lansez astazi, in scopul promovarii cititului si in speranta ca pasiunea noastra comuna- cititul- va crea o punte mai solida intre noi.

Biblioteca e la inceput si e micuta, cartile oferite sunt in numar de 7 si le voi prezenta imediat. Cine vrea sa participe la acest proiect este mai mult decat binevenit si este rugat sa imi scrie pe adresa ramona88badea@yahoo.com.

Cum functioneaza: Eu ofer cateva carti imprumut acelor dintre voi care isi doresc sa le citeasca si nu pot face rost de ele in alt mod. Cei care vor sa imprumute o carte din biblioteca, trebuie sa trimita un e-mail la adresa ramona88badea@yahoo.com spunand ce carte doresc sa imprumute si pentru cat timp, iar eu le voi trimite un formular. Odata formularul completat, voi trimite cartea, cu specificatia ca taxele postale vor fi suportate de cel care imprumuta cartea. Daca sunteti din Bucuresti, putem aranja sa ne intalnim.


Persoana care imprumuta cartea se obliga sa o pastreze in conditiile in care a primit-o si sa o inapoieze la data mentionata in formular.

Am vazut ca proiectele cu carti in RATB a fost un esesc total, insa vreau sa cred ca noi, bloggerii, ne respectam intre noi si pretuim valoarea unei carti.
Daca imi voi primi inapoi cartile la timp si in aceeasi stare in care le-am dat, proiectul va merge mai departe, voi mai adauga carti si speram sa participe mai multi bloggeri si in final sa cream o frumoasa biblioteca online pentru sufletul nostru.

Iata cartile pe care eu le pun la bataie in cadrul proiectului Biblioteca online pentru toti, mai exact pe care ma ofer sa le imprumut cui vrea sa le citeasca:

5 comentarii:

Ely spunea...

wou ce proiect ! felicitari !!! cred ca se poate dezvolta cum a fost si cel demarat de editura All.

Unknown spunea...

e chiar forta buna ..ideea ..eu sunt noua in blogosfera dar dupa ce ma mai intaresc sigur voi participa

Catalina spunea...

suna super bine!:)

Catalina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Buna!
Am cartile "Am scapat de griji" De Anna Maxted , "Sunt aiurita si se ia" de Caprice Crane si "Jurnalul lu Bridget Jones" de Helen Fielding.
In caz ca vrei vreuna imprumut la schimb cu imprumutul cartii "Te iubesc!"
Multumesc