sâmbătă, 6 octombrie 2012

„Promisiuni respectate. Din 1999”


Articol in cadrul concursului SuperBlog2012

Viaţa este o înşiruire de promisiuni, care se leagã, za dupã za, pentru a forma un lanţ de amintiri, iluzii, poveşti, cuvinte, fapte, sentimente şi gânduri. Promiţi zi de zi câte ceva, fie cã îţi promiţi chiar ţie cã vei mânca mai sãnãtos, cã vei fi mai calm, mai prietenos, ori mai puţin timid. Ȋi promiţi iubitului cã nu o sã întârzii, când nici nu ai plecat încã de acasã înspre locul întâlnirii, deci nicio şansã sã ajungi la timp.

Ne înşiruim pe noi înşime într-un lanţ de promisiuni, ajungând sã ne pierdem în ele, sã ne sugrume. Câte dintre aceste promisiuni vor fi respectate? Prea puţine, dat fiind cã uneori nici nu suntem conştienţi când promitem ceva.

E veche de când lumea expresia “Fapte, nu vorbe!”, iar noi ştim cu toţii câtã valoare are.
 „Promisiuni respectate. Din 1999”. Acesta este sloganul magazinului online Oktal. De ce are o mai mare relevanţã pentru mine acest slogan decât altele?  Ȋn primul rând, datoritã longevitãţii sale. Ca şi apariţie nouã pe piaţã, indiferent ce oferi sau care este piaţa, ai de parcurs un drum anevoios, care uneori pare a nu se mai termina, pânã nu în vârf, ci prin apropierea vârfului. Mulţi se împiedicã şi se opresc din mers. Asta e pânã la urmã frumuseţea unei asemenea lupte: doar cei care meritã trec de finish.
Mã gândesc: în 1999 eu aveam 11 ani. Câte s-au schimbat atunci? La nivel de economie, de ideaţie, de dorinţe ale cumpãrãtorilor, de diversitate, de pretenţii, de mentalitate? Cât ne-am schimbat noi, ca şi oameni, de-a lungul acestor ani? Enorm. Cu toate astea, Oktal a fost mereu pe poziţii, mereu apt sã ofere doar ce e mai bun clienţilor sãi, iar acesta, din punctul meu de vedere, este secretul nemuririi.

Aştept de la un magazin online promptitudine, calitate, eleganţã, amabilitate, respect faţã de clienţi, corectitudine şi punctualitate, fie cã vreau sã cumpãr cea mai ieftinã husã ori cel mai scump laptop.
Promisiunile conteazã doar dacã sunt onorate,iar dacã un magazin online a reuşit sã rãmânã în vârf atâţia ani, în mod cert înseamnã cã a respctat clienţii şi promisiunile fãcute lor.

foto: Oktal.ro

Niciun comentariu: